Зараз на сайті

На сайті один гість та відсутні користувачі

ІНФОРМАЦІЯ

щодо забезпечення прозорості діяльності Державного  підприємства «Кіровоградський  експертно – технічний центр Держпраці» за ІІ квартал 2019 р.

За результатами діяльності на протязі ІІ кварталу 2019 р. підприємство  в цілому досягло мети виконання Статутних завдань, щодо забезпечення науково-технічної підтримки державного нагляду у сфері охорони праці та промислової безпеки, проведення експертної оцінки стану безпеки промислового виробництва, технологій та об’єктів підвищеної небезпеки, виконання робіт та надання послуг та виконало основні планові показники фінансової діяльності.

В складі ДП «Кіровоградський ЕТЦ» на протязі ІІ кварталу 2019 р.  працювали інспекційний відділ, санітарно – промислова лабораторія, навчально – методичний центр, регіональний відділ психофізіологічної експертизи.

Фінансова, статистична звітність та інформація щодо діяльності підготовлена в порядку , установленому законодавством, та здана органу управління (Державній службі України з питань праці) в повному обсязі. Фінансова та статистична звітність розміщені у Єдиному реєстрі об’єктів державної власності за допомогою автоматизованої системи «Юридичні особи».

ДП «Кіровоградський ЕТЦ»  за обсягами виробництва по фактичним показникам  2018 року відноситься до І категорії згідно наказу Держпраці від 10.02.2016 р.  № 13.

Доходи ДП «Кіровоградський ЕТЦ»  за ІІ квартал 2019 року отримано 115,5 % від запланованого та складаються з доходів від реалізації робіт та послуг (2122 тис. грн.), інших операційних доходів 47 тис. грн. (45,0 тис. грн. – отримані відсотки банку; 2 тис. грн. - прострочена кредиторська заборгованість) та інших доходів (1 тис. грн. – нарахування амортизації на безоплатно отриману будівлю).

          Основними замовниками наших послуг за І півріччя 2019 р. є: ТОВ «Аграрні інвестиції», СВК Агрофірма «Маріампольська», Фірма ТОВ «Альфа ЛТД», ТОВ «Блок Майстер Україна», Відділ освіти, молоді  Маловисківської РДА,  Відділ освіти Новоукраїнської РДА, ТОВ «Відродження», ПП «ВОСХОД», ПАТ «Гідросила», ПрАТ «Гідросила  АПМ», ТОВ «Гідроенергоінвест», ТОВ «Елгран», ПАТ «ЕЛЬВОРТІ», ТОВ «Заваллівський графіт», ДП «Кіровоградська мехколона», ПрАТ «Кропивницький ОЕЗ», ТДВ «М'ЯСОКОМБІНАТ "ЯТРАНЬ", ТОВ «НОВОСЕЛІВКА-АГРО»,КЗ «Обласний кардіологічний диспансер», КЗ «Облпсихлікарня», ТОВ «Побужський феронікелевий комбінат», Рівнянська СЗО школа-інтернат I-II ступенів, СП ТОВ «Світловодськпобут», ТОВ «Східні ласощі Кондитерська фабрика», ТОВ "СВІТ-ВК", КП «Теплоенергетик», ПрАТ «Украгровибухпром», ТОВ «Улянівка-Агро» та інш.

        У І кварталі 2019 р. підприємством проведені наступні капітальні інвестиції за рахунок амортизаційних відрахувань 15 тис. грн.: Планшети Huawei Media Pad T3 (AGS-L09)   - 8 тис. грн., ключ динамометричний 1/2"(28-210Нм), Манометри ДМ05100 (25,0 кгс/кв. см) – 1 тис. грн.,  крісло, стиплер - 1 тис. грн.;  капітальний ремонт Прінтера кольорового  лазерного  Minolta C35P - 4 тис. грн.

У ІІ кварталі 2019 р. підприємством проведені наступні капітальні інвестиції: Автомобіль Fiat Doblo Combi - 509 тис. грн. (за рахунок амортизаційних відрахувань 410 тис. грн., за рахунок фонду розвитку виробництва – 99 тис. грн.); Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15 – 6 тис. грн.,  Відеокамера DigiGuard DG-2124P,  Килимки  в салон та багажник автомобіля Fiat Doblo, Миша комп`ютерна б/пр., Пульт ДУ Nice Flor-2RE, техн. література – 5 тис. грн.

Загальна середньооблікова   чисельність  працівників за І півріччя 2019 р.склала 34 осіб. Середньооблікова   чисельність  штатних  працівників - 32 особи. Адміністративно – управлінський персонал – 3 особи. Фонд оплати праці штатних працівників – 2442,1 тис. грн. Середньомісячна заробітна плата штатних працівників – 12629 грн. В порівняні з 2018 р. зменшено на 7,5 % в зв’язку зі зменшенням обсягів виробництва.

Заборгованості по виплаті заробітної плати не має.

Показники фінансової діяльності ДП «Кіровоградський ЕТЦ»

 з/ п

     Найменування показника

І півріччя 2017 р.

І півріччя 2018 р.

І півріччя

2019 р.

1

2

3

4

5

1

Рентабельність діяльності, %

10,4

10,5

9,5

2

Коефіцієнт фінансової стійкості

1,1

1,0

1,7

3

Коефіцієнт покриття (поточної ліквідності)

1,3

1,3

1,3

4

Коефіцієнт платоспроможності

0,5

0,5

0,4


   І Н Ф О Р М А Ц І Я


про  нарахування  та  сплату частини  чистого  прибутку (доходу)
згідно законодавства по  ДП «Кіровоградський  ЕТЦ»   за І півріччя
2019р.

 

Період

Нараховане

(грн.)

Сплачено

(грн.)

І півріччя

195570

190624

 

 Звіт про фінансові результати ДП "Кіровоградський ЕТЦ" за 6 місяців 2019 року.

ІНФОРМАЦІЯ

щодо забезпечення прозорості діяльності Державного  підприємства «Кіровоградський  експертно – технічний центр Держпраці» за І квартал 2019 р.

         За результатами діяльності на протязі І кварталу 2019 р. підприємство  в цілому досягло мети виконання Статутних завдань, щодо забезпечення науково-технічної підтримки державного нагляду у сфері охорони праці та промислової безпеки, проведення експертної оцінки стану безпеки промислового виробництва, технологій та об’єктів підвищеної небезпеки, виконання робіт та надання послуг та виконало основні планові показники фінансової діяльності.

В складі ДП «Кіровоградський ЕТЦ» на протязі І кварталу 2019 р.  працювали інспекційний відділ, санітарно – промислова лабораторія, навчально – методичний центр, регіональний відділ психофізіологічної експертизи.

Фінансова, статистична звітність та інформація щодо діяльності підготовлена в порядку , установленому законодавством, та здана органу управління (Державній службі України з питань праці) в повному обсязі. Фінансова та статистична звітність розміщені у Єдиному реєстрі об’єктів державної власності за допомогою автоматизованої системи «Юридичні особи».

ДП «Кіровоградський ЕТЦ»  за обсягами виробництва по фактичним показникам  2018 року відноситься до І категорії згідно наказу Держпраці від 10.02.2016 р.  № 13.

Доходи ДП «Кіровоградський ЕТЦ»  за І квартал 2018 р.отримане 109,0 % від запланованого та складаються з доходів від реалізації робіт та послуг (1982 тис. грн.), інших операційних доходів  89 тис. грн. (85,0 тис. грн. – отримані відсотки банку; 3 тис. грн. - прострочена кредиторська заборгованість, 1 тис. грн. – одержані штрафи, пені, юр. збір) та інших доходів (1 тис. грн. – нарахування амортизації на безоплатно отриману будівлю).

          Основними замовниками наших послуг за І квартал 2019 р. є: ТОВ «Аграрні інвестиції», СВК Агрофірма «Маріампольська», Фірма ТОВ «Альфа ЛТД», ТОВ «Блок Майстер Україна», Відділ освіти, молоді  Маловисківської РДА, ТОВ «Відродження», ПП «ВОСХОД», ПАТ «Гідросила», ТОВ «Гідроенергоінвест», ТОВ «Елгран», ПАТ «ЕЛЬВОРТІ», ТОВ «Заваллівський графіт», ТДВ «М'ЯСОКОМБІНАТ "ЯТРАНЬ", ТОВ «НОВОСЕЛІВКА-АГРО», КЗ «Облпсихлікарня», ТОВ «Побужський феронікелевий комбінат», СП ТОВ «Світловодськпобут», ТОВ «Східні ласощі Кондитерська фабрика», ТОВ "СВІТ-ВК", КП «Теплоенергетик», ПрАТ «Украгровибухпром», ТОВ «Улянівка-Агро» та інш.

        У І кварталі 2019 р. підприємством проведені наступні капітальні інвестиції за рахунок амортизаційних відрахувань 15 тис. грн.: Планшети Huawei Media Pad T3 (AGS-L09)   - 8 тис. грн., ключ динамометричний 1/2"(28-210Нм), Манометри ДМ05100 (25,0 кгс/кв. см) – 1 тис. грн.,  крісло, стиплер - 1 тис. грн.;  капітальний ремонт Прінтера кольорового  лазерного  Minolta C35P - 4 тис. грн.

Загальна середньооблікова   чисельність  працівників за І квартал 2019 р.склала 35 осіб. Середньооблікова   чисельність  штатних  працівників - 32 особи. Адміністративно – управлінський персонал – 3 особи. Фонд оплати праці штатних працівників – 1229,4 тис. грн. Середньомісячна заробітна плата штатних працівників – 12806 грн. В порівняні з 2018 р. збільшено на 3,1 %.

Заборгованості по виплаті заробітної плати не має.

Показники фінансової діяльності ДП «Кіровоградський ЕТЦ»

 з/ п

     Найменування показника

І квартал

2017 р.

І квартал

2018 р.

І квартал

2019 р.

1

2

3

4

5

1

Рентабельність діяльності, %

11,0

8,5

7,7

2

Коефіцієнт фінансової стійкості

1,8

1,1

2,1

3

Коефіцієнт покриття (поточної ліквідності)

1,5

1,4

1,6

4

Коефіцієнт платоспроможності

0,6

0,5

0,7


   І Н Ф О Р М А Ц І Я
про  нарахування  та  сплату частини  чистого  прибутку (доходу)
згідно законодавства по  ДП «Кіровоградський  ЕТЦ»   за
І кварталу2019р.

 

 

Період

Нараховане

(грн.)

Сплачено

(грн.)

І квартал

114627

75997 (за 2018 рік)

Всього за 2019 рік

114627

75997 (за 2018 рік)

 

Звіт про фінансові результати  ДП "Кіровоградський ЕТЦ" за І квартал 2019 року.

 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо забезпечення прозорості діяльності Державного  підприємства «Кіровоградський  експертно – технічний центр Держпраці» за 2018 р.

 

      За результатами діяльності на протязі 2018 р. підприємство  в цілому досягло мети виконання Статутних завдань, щодо забезпечення науково-технічної підтримки державного нагляду у сфері охорони праці та промислової безпеки, проведення експертної оцінки стану безпеки промислового виробництва, технологій та об’єктів підвищеної небезпеки, виконання робіт та надання послуг та виконало основні планові показники фінансової діяльності.

В складі ДП «Кіровоградський ЕТЦ» на протязі 2018 р.  працювали виробничо – випробувальна лабораторія, відділ експертиз, електротехнічна лабораторія (наразі об’єднані в інспекційний відділ), санітарно – промислова лабораторія, навчально – методичний центр, регіональний відділ психофізіологічної експертизи.

Фінансова, статистична звітність та інформація щодо діяльності підготовлена в порядку, установленому законодавством, та здана органу управління (Державній службі України з питань праці) в повному обсязі. Фінансова та статистична звітність розміщені у Єдиному реєстрі об’єктів державної власності за допомогою автоматизованої системи «Юридичні особи».

ДП «Кіровоградський ЕТЦ»  за обсягами виробництва по фактичним показникам  2018 року відноситься до І категорії згідно наказу Держпраці від 10.02.2016 р.  № 13.

Доходи ДП «Кіровоградський ЕТЦ»  за 2018 р. отримано 147,5 % від запланованого та складаються з доходів від реалізації робіт та послуг (10060 тис. грн.), інших операційних доходів  370 тис. грн. (353,0 тис. грн. – отримані відсотки банку; 7 тис. грн. - прострочена кредиторська заборгованість; 10 тис. грн. – страхове відшкодування) та інших доходів (3 тис. грн. – нарахування амортизації на безоплатно отриману будівлю).  

Основними замовниками наших послуг за 2018 р. є: ТОВ «Аграрні інвестиції», СВК Агрофірма «Маріампольська», ТОВ «ВАТ ОЛІМП», Відділ освіти Маловисківської міської ради,  Відділ освіти, молоді та спорту Добровеличківської РДА , ТОВ ВКФ «ВЕЛТА», ТОВ «ВОГНИК», ПП «ВОСХОД», ПП «Віктор і К», ТОВ «Воїнське ХПП», ПАТ «Гідросила», Головне управ.  житлово-комунального господарства Кіровограської міської Ради, ТОВ «Градолія Рафінація», ТОВ «Грінстоун Протеїн», ПАТ «Гайворонський спец. кар'єр», ТОВ «Данай»,  ОКВП «Дніпро-Кіровоград», ВП Долинська, Знам'янська, Олександрійська дистанції колії Укрзалізниця , ВП Знам'янська колійна машинна станція, ТОВ «Елгран», КП «ЕЛЕКТРОТРАНС», ПАТ «ЕЛЬВОРТІ», ТОВ «Знам'янський граніт», ТОВ «Заваллівський графіт»,  Знам'янська дистанція сигналізації та зв'язку , ТОВ Інгульська шахта ДП «СхідГЗК», ПАТ «Кіровоградолія», ВАТ «Кіровоградгаз», Кіровоградський облавтодор ПАТ ДАК «Автомобільні дороги», Криворізька дистанція електропостачання, ТОВ ВТФ «КЕРАМІК-ПРИЛУКИ», ТОВ «Лік-Таун», Маловисківське УЕГГ, ТДВ «М'ЯСОКОМБІНАТ "ЯТРАНЬ", ПрАТ «МЕТАЛИТ», Локомотивне депо Помічна, ДП «Нафтогаз – Енергосервіс», ТОВ «Новомиргородський цукор», ТОВ «Ноксен», ТОВ «Побужський феронікелевий комбінат», ТОВ «Олександрійський цукровий завод», ТОВ ІВФ «РЕМТЕХГАЗ», СП ТОВ «Світловодськпобут», ДП  Долинська філія «Сантрейд», ТОВ «Три Стар», КП «Теплоенергетик», ФІЛІЯ «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ УКРЗАЛІЗНИЦЯ», ТОВ «Улянівка-Агро», ПрАТ «Укргідроенерго», ПАТ Кіровоградська філія «Укртелеком», Управління освіти Кіровоградської міської ради, ПрАТ «Цукрогідромаш» та інш.

 

В  2018 р. підприємством проведені наступні капітальні інвестиції:

1. За рахунок ФРВ на суму 148 тис. грн.: Твірдомір  NOVOTEST Т-УД3, Датчик У1 (L 3 (5кг)); Ноутбук ASUS X542UA  (X542UA-GQ294T) – 12 тис. грн., Тумба офісна – 4,0 тис. грн., Жалюзі вертикальні – 4 тис. грн., Клавіатура Defender Element HB-520 Grey, Концентратор SVEN HB-401 black 4xUSB2.0, Сумка HP Value TopLoad  для ноутбука17.3" сіра, 3 шт. - 3 тис. грн., Крісло Біт/АМФ-8 Сітка сіра – 2 тис. грн.; Ноутбук ASUS X541NA  (X541NA-GO123) 4 шт. – 22 тис. грн., Тумба офісна – 2,5 тис. грн., Сканер Epson Perfection V370 Photo – 3 тис. грн., модернізація нематеріального активу ПЗ «Базовий комплект Автоекзаменатора "Охорона праці"» - 2 тис. грн., оновлення нематеріального активу Програмне забезпечення ІДС "БУДСТАНДАРТ" – 1,5 тис. грн.; Персональний комп’ютер Intel Core – 19 тис. грн.; Жалюзі вертикальні Бейрут, техлітература – 1 тис. грн.; модернізація нематеріального активу ПЗ «Базовий комплект Автоекзаменатора "Охорона праці"» - 2 тис. грн. Придбане комп’ютерна програма "ТЕЗЕРТ" – 150 тис. грн. (50тис. грн. за рахунок ФРВ та  за рахунок амортизаційних відрахувань 100 тис. грн.).

2. За рахунок амортизаційних відрахувань на суму 220 тис. грн.:

Товщиномір NOVOTEST ТП-1, Прилад електровимірювальний багатофункціональний, Далекомір лазерний BOSCH PLR 50 C  – 21 тис. грн., оновлено меблі – 10 тис. грн., комп’ютерне та офісне перефирійне обладнання (комутатори мережеві, маршрутизатор, телефон, калькулятор - 2 тис. грн., Перфоратор Sparky BPR 240E HD – 3 тис. грн.; капітальний ремонт кабінету санітарно – промислової лабораторії  адмінбудинку ДП «Кіровоградський ЕТЦ» - 24 тис. грн., капітальний ремонт прінтеру HP LASER ZET 1220 – 2 тис. грн., Миша комп`ютерна б/пр., Сумки для ноутбука Continent 15/6 CC-012 Black, 4 шт., тех. література  - 2 тис. грн., модернізація нематеріального активу ПЗ «Базовий комплект Автоекзаменатора "Охорона праці"» - 2 тис. грн.; капітальний ремонт адмінбудинку ДП «Кіровоградський ЕТЦ» - 44 тис. грн., Модернізація, дообладнання газобалонного обладнання автомобіля ГАЗ-31105 - 10 тис. грн.

Загальна середньооблікова   чисельність  працівників за 2018 р. склала 37 осіб. Середньооблікова   чисельність  штатних  працівників - 35 особи. Адміністративно – управлінський персонал – 3 особи. Фонд оплати праці штатних працівників – 5926,7 тис. грн. Середньомісячна заробітна плата штатних працівників – 14111 грн. В порівняні з 2017 р. збільшено на 23,8 % в зв’язку зі збільшенням обсягів виробництва, прожиткового мінімуму у 2018 р.

Заборгованості по виплаті заробітної плати не має.

 

Показники фінансової діяльності ДП «Кіровоградський ЕТЦ»

 з/ п

     Найменування показника

2016 р.

2017 р.

2018 р.

1

2

3

4

5

1

Рентабельність діяльності, %

8,9

9,2

10,3

2

Коефіцієнт фінансової стійкості

2,0

1,3

1,7

3

Коефіцієнт покриття (поточної ліквідності)

1,6

1,4

1,4

4

Коефіцієнт платоспроможності

0,7

0,6

0,6

   І Н Ф О Р М А Ц І Я
про  нарахування  та  сплату частини  чистого  прибутку (доходу)
згідно законодавства по  ДП «Кіровоградський  ЕТЦ»   за 2018р.

 

Період

Нараховане

(грн.)

Сплачено

(грн.)

Всього за 2018 рік

776353

816308

 

 

Фінансова звітність підприємства за 2018 рік.

Фінансова звітність підприємства за 2018 рік (примітка).

 

 Інформація до Приміток до річної фінансової звітності за 2018 рік

Державного  підприємства «Кіровоградський  експертно – технічний центр Держпраці».

 

             1.  Державне  підприємство «Кіровоградський  експертно -технічний центр Держпраці» створене  наказом Держнаглядохоронпраці України від 26 вересня 1995 р. за № 137 та зареєстроване Виконавчим комітетом Кіровоградської міської Ради народних депутатів 09 лютого 1996 р. і є державним самостійним госпрозрахунковим підприємством. Відокремлених структурних підрозділів, що знаходяться у підпорядкуванні, не має.

     2. ДП «Кіровоградський ЕТЦ»  виконує наступні роботи: експертиза проектної (технічної) документації з питань охорони праці; експертиза стану дотримання законодавства про працю, охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єктів господарювання; експертиза щодо дотримання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки; експертиза щодо додержання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; експертиза технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, хімічних речовин і їх сполук та іншої небезпечної продукції, придбаних за кордоном, на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України;

експертиза обставин та причин виникнення аварій, пов'язаних з використанням газу в побуті; експертиза проектної документації на відповідність вимогам нормативно-правових актів із забезпечення безпеки під час поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення;

технічна експертиза безпеки проведення гірничих робіт, будівництва та експлуатації гірничих підприємств, експертиза проектів з протиаварійного захисту гірничих підприємств; проведення ідентифікації об'єктів, підвищеної небезпеки, надання консультацій та послуг щодо декларування об'єктів підвищеної небезпеки;  експертиза проектів будівництва гірничодобувних і переробних підприємств щодо охорони праці, промислової безпеки, охорони надр та раціонального використання мінеральної сировини; проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; навчання з питань охорони праці; психофізіологічний відбір; ідентифікація та декларування об’єктів підвищеної небезпеки; проведення електровимірювальних та електровипробувальних робіт; технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) технологічного транспорту; проведення  санітарно – гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища та трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці та інші згідно Статуту підприємства.

3.Облікова політика підприємства передбачає: при складанні фінансової звітності визначати межу суттєвості – 1 тис. грн. згідно вимог до складання звітності; спосіб  складання звіту про рух грошових коштів за прямим методом із застосуванням відповідної форми звіту; первинну  оцінку  основних засобів визначати за собівартістю, згідно П (С) БО № 7, первісну вартість основних засобів збільшувати на суму витрат, пов’язаних з поліпшенням об’єкта (модернізацією, модифікацією, добудовою, дообладнанням, реконструкцією) або капітальним ремонтом,  які приведуть до збільшення первісно очікуваних майбутніх економічних вигод. Залишкову вартість основних засобів зменшувати в зв’язку з частковою ліквідацією об’єкта основних засобів, амортизацію основних засобів нараховувати пооб’єктне прямолінійним методом.  Бухгалтерський облік нематеріальних активів вести по кожному об'єкту по групах відповідно до П(С) БО № 8. Первісну вартість нематеріальних активів формувати згідно з п.11-17 П(С) БО № 8. Нарахування амортизації нематеріальних активів провадити з використанням прямолінійного методу. Первісну вартість нематеріальних активів збільшувати на суму витрат, пов’язаних з удосконаленням цих нематеріальних активів і збільшенням їх можливостей і терміну використання, які будуть сприяти  збільшенню первісно очікуваних майбутніх економічних вигод. Переоцінку основних засобів, інших необоротних матеріальних активів і нематеріальних активів не проводити. 

Одиницею бухгалтерського обліку запасів приймати  їх найменування. Запаси відображати в бухгалтерському обліку і звітності по найменшій з двох оцінок: первинній або чистій вартості реалізації згідно п.24 П(С) БО № 9.

Вибуття запасів у виробництво (продаж і ін.), палива,  запасних  частин, МШП, визначати  по  методу середньозваженої собівартості  одиниці  запасів  на  дату  операцій. Запаси, які не приносять підприємству економічних вигод в майбутньому, визнавати неліквідними і списувати в бухгалтерському обліку, а при складанні фінансової звітності, згідно П(С) БО № 9 не відображати в балансі, а враховувати на позабалансовому рахунку 007. Вартість малоцінних і швидкозношуваних предметів, які враховуються на бухгалтерському рахунку 22 і передані в експлуатацію, виключати із складу активів (списувати з балансу на рахунки обліку витрат). В цілях недопущення розкрадання (нестач) МШП, переданих в експлуатацію і виключених зі складу активів головному бухгалтерові вести контроль за видачею таких МШП по місцях експлуатації шляхом забезпечення позабалансового обліку по місцях зберігання МШП, обліку переміщення МШП між структурними підрозділами, а також актів на їх списання в разі непридатності до експлуатації.

4. Чистий прибуток підприємства розподіляється по напрямкам та фондаму розмірахзгідно затвердженого фінансового плану підприємства та діючого законодавства : відрахування Державі частини прибутку, яка підлягає сплаті до бюджету відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством та фінансовим планом; на розвиток виробництва  з формуванням фонду розвитку виробництва (капітальні інвестиції на придбання, створення, модернізацію, модифікацію, реконструкцію, поліпшення, добудову, дообладнання тощо необоротних активів); фонд матеріального заохочення; членські внески до об’єднань. Нерозподілений прибуток передбачається використати для створення фонду матеріального заохочення для виплат згідно контракту директора після отримання дозволу Держпраці.

5. ДП «Кіровоградський ЕТЦ» є державним підприємством, державна власність 100 %. Орган управляння підприємством - Державна служба України з питань праці.

6. Звіт про рух грошових коштів: рядок 3095 «Інші надходження» включає грошові кошти у частині відсотків за депозитними рахунками, повернення до каси підзвітними особами коштів, зарахування помилково перерахованих коштів та інш.; рядок 3190 «Інші витрачання» включає грошові кошти на видачу в підзвіт на господарські потреби та відрядження, повернення помилково зарахованих на поточний рахунок коштів, надання поворотних безвідсоткових позик працівникам підприємства згідно Колективного договору, профспілкові внески, аліменти, відрахування Первинній проф. спілці ДП «Кіровоградський ЕТЦ»  на соц., культ. роботу, внески до об’єднань та інш.

 

 

 

            Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2019 розпочинається черговий етап подання до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр), щорічних електронних декларацій за 2018 рік відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”.

     У зв’язку з цим Національне агентство надає відповіді на поширені питання при роботі з Реєстром, а також оновлені рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні.

 Посилання https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-do-chergovogo-etapu-elektronnogo-deklaruvannya

      За ініціативою Державної служби України з питань праці Державне підприємство «Кіровоградський експертно-технічний центр Держпраці» з 10 по 14 грудня 2018 р. проводить заходи з нагоди Всеукраїнського тижня права.

Впродовж тижня на підприємстві планується проведення додаткових заходів інформаційного характеру з питань реалізації і захисту прав людини, спрямованих на підвищення рівня правової культури, поширення знань про права та свободи громадян, набуття навичок та вмінь їх практичного застосування. Зокрема, будуть організовані та проведені семінари, лекції, бесіди, консультації з питань захисту і реалізації прав людини, дискусії, присвячені проблематиці прав людини, зокрема, щодо прав та гарантій, передбачених в сфері праці та охорони праці. Будуть надаватись безоплатні первинні консультації з питань реалізації і захисту прав людини у межах компетенції ДП «Кіровоградський ЕТЦ»

В термін проведення акції бажаючі громадяни мають можливість звернутися до юрисконсульта, керівників підрозділів ДП «Кіровоградський ЕТЦ» та отримати безоплатну первинну правову допомогу з питань порушення своїх прав та законних інтересів відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Звертатися можна за т.24-45-36 або безпосередньо до фахівців центру за адресою вул. Дворцова, 24

Всеукраїнський тиждень права відповідно до Указу Президента України від 08 грудня 2008 року №1149   проводиться щороку в тиждень, що включає 10 грудня – День прав людини, який відзначається в пам’ять проголошення Генеральною Асамблеєю  ООН – Загальної декларації прав людини. 

Загальна Декларація Прав Людини була прийнята 10 грудня 1948 року в Паризькому палаці Шайо. Декларація містить 30 статей, зміст яких був уточнений і розвинутий через інституції міжнародних угод, регіональних та національних конституцій та законів. «Міжнародний Білль про права людини» прийняла Генеральна Асамблея 1966 по затвердженні двох Міжнародних пактів: «Міжнародного пакту про економічні, соціальні та культурні права» та «Міжнародного пакту про громадянські і політичні права».

Один із «канонів» Загальної декларації прав людини   реалізується в статті 23:

1.      Кожна людина має право на працю, на вільний вибір роботи, на справедливі і сприятливі умови  праці та на захист від безробіття.

2.      Кожна людина, без будь-якої дискримінації, має право на рівну оплату за рівну працю.

3.      Кожний працюючий має право на справедливу і задовільну винагороду, яка забезпечує гідне людини існування, її самої та її сім’ї, і яка в разі необхідності доповнюється іншими засобами соціального забезпечення.

4.      Кожна людина має право створювати професійні спілки і входити до професійних спілок для захисту своїх інтересів.

Генеральна Асамблея проголошує цю Загальну декларацію прав людини як завдання, до виконання якого повинні прагнути всі народи і всі держави з тим, щоб кожна людина і кожний орган суспільства, завжди маючи на увазі цю Декларацію, прагнули шляхом освіти сприяти поважанню цих прав і свобод.